Search

Released date:
Type:
Search:

Peter Pan

Album, 1997, Virgin

Peter Pan Speedrock : Peter Pan

Tracklist

1. Es Ist Aber Nicht ein Tor
2. Damn
3. Bad Boy Buddy Bob
4. Astronomy Domine
5. Alligators
6. She's Got a Hole in Her Head
7. Let's Nick a Mustang
8. Trucking
9. Mississippi
10. Loverman
11. Rings of Fire

Learn more

Rocketfuel

Album, 1998, Marista Records

Peter Pan Speedrock : Rocketfuel

Tracklist

1. Rocketfuel
2. Megasdetitas
3. Now the Monkey's Coming Out of the Sleeve
4. Goodyear
5. Supersucker
6. Saliva
7. Bucket Full of Shit
8. Soulbug
9. Angeldust
10. Drumband
11. Punk's Dead
12. Monty Python's Flying Circus
13. Hosed

Learn more

Killermachine

Album, 23 March 2000, Suburban Records

Peter Pan Speedrock : Killermachine

Tracklist

1. Rockcity
2. Death Before Disco
3. Pedal to the Medal
4. Big Toy
5. Dukes of Danger
6. Rollercoaster
7. Dead Mechanics
8. No Shut-Eye
9. Beerblast
10. Gonna Do Ya
11. Blow My Horny Horn
12. Wide Fuckin' Open
13. Stick It

Learn more

Premium Quality

Album, 2001, Pieter Kloos

Peter Pan Speedrock : Premium Quality

Tracklist

1. Donkeypunch
2. Ressurection
3. Gotta Get Some
4. Come on You
5. Auf der Axe
6. Hellalujah !
7. Next Town
8. Sunny Side Up
9. Premium Quality
10. Motorblock
11. Bad Year for Rock 'n' Roll
12. Rockhabit
13. Rearview

Learn more

Lucky Bastards

Album, 24 May 2003, Suburban Records

Peter Pan Speedrock : Lucky Bastards

Tracklist

1. Surfwrecker
2. Go Satan Go
3. Killerspeed
4. Back in the City
5. Knuckleboys
6. Dead End
7. Twist of Fate
8. Smokin' Ass
9. Black Beauty '69
10. Always Drunk, Always Loud, Always Right!
11. Lone Star City
12. Lucky Bastards
13. Bitch on Wheels

Learn more

Spread Eagle

Album, 2005, Bitzcore

Peter Pan Speedrock : Spread Eagle

Tracklist

1. Cock-Teaser
2. Tonight Allright
3. Alfa Female
4. Damn You All to Hell
5. Pay the Fuckin' Bill !
6. Short Road to Nowhere
7. Ain't No Part O' Nothing
8. Good Stuff
9. Better Off Dead
10. Red Wings
11. Time to Get Down
12. Outta Control
13. Domino

Learn more

Pursuit Until Capture

Album, 08 October 2007, Suburban Records

Peter Pan Speedrock : Pursuit Until Capture

Tracklist

1. Speedfreak Blitzkrieg
2. (Hangin' with the) Wrong Crowd
3. Evil Sweet Thing
4. You Do It or You Don't
5. Bottle-O-Dope
6. Cool-School Drop-Out
7. S.O.B.S.O.S.
8. Pursuit Until Capture
9. Gimme Some
10. Straight Back to Hormoneville
11. Heatseeker
12. Dopefiend
13. Sick Boy

Learn more

Batmobile & P.P.S. - Cross Contamination

Peter Pan Speedrock : Batmobile & P.P.S. - Cross Contamination

Tracklist

BATMOBILE
1. Hellallujah!
2. Go, Satan, Go
3. Killerspeed
4. Big Toy
5. Straight Back to Hormoneville
PETER PAN SPEEDROCK
6. Transsylvanian Express
7. (I Want Them When They Are) Dead
8. Dynamite
9. Shoot, Shoot
10. Mission Impossible

Learn more

We Want Blood

Album, 2010, Suburban Records

Peter Pan Speedrock : We Want Blood

Tracklist

1. We Want Blood !
2. Goin' Downtwon
3. Sofullofshit
4. One-Women Man
5. Jus Another Day
6. Crank Up the Everything !
7. It's About You
8. Breaking Down
9. Bakkerburg
10. Gotta Do the Catchin'
11. Bad Enery
12. Too Far Gone
13. Hell Is Where It's at

Learn more

Buckle Up and Shove It !

Album, 2014, Steamhammer, SPV

Peter Pan Speedrock : Buckle Up and Shove It !

Tracklist

1. Get You High
2. Whatever Man
3. Murdertruck
4. Runnelvision
5. Bad Thing
6. Loose Woman & Loud Guitars
7. New Rose
8. Note to Self
9. Wise Eyed & Thirsty
10. Buckle Up & Shove It
11. Deadringer
12. Doin'the Nasty
13. Heart Full of Soul

Learn more
Loading