Language Learning >> French
Share to Facebook Share to Myspace Share to Twitter Stumble It Email This More...

 
Thursday 27 January 2011 - 09:05:51
I learn french at school right now!!!
my first language is russian,second latvian,third english and the forth one is french!!!
and sometimes I really confused about all this languages,it is really hard to learn 4 languages at the same time!!!
But I want to icrease my level of french and a little bit english!!!
I'm glad I found this WEB site,thank you all for writting here!!!!



Wednesday 02 March 2011 - 03:04:50



citation :
qt14091 says : I think to learning French is quite difficult so this language speak to very fast.

.

 
Spanish and Italian also0 0.

Wednesday 20 April 2011 - 22:37:41
Bonjour à tous, le français est ma langue maternelle alors je vais essayer d'écrire un paragraphe assez gros pour que vous que puissiez vous pratiquer. J'adore les langues et tout ce qui est relié à ce domaine. En plus du français et de l'anglais que je parle couramment, j'apprends l'espagnol (mon niveau est intermédiaire) et je suis débutant en allemand et en russe. J'aimerais aussi apprendre le japonais et le suédois ou le norvégien. Peut-être même les deux! J'apprends par moi-même la plupart du temps car je considère que c'est le meilleur moyen pour apprendre une langue. L'an prochain je vais étudier en linguistique dans une université et ville bilingue (au Canada puisque je suis Québécois bien sûr). Bonne chance dans vos études en français!

Tuesday 17 April 2012 - 17:18:35

citation :
PsychoTS says : Bonjour à tous, le français est ma langue maternelle alors je vais essayer d'écrire un paragraphe assez gros pour que vous que puissiez vous pratiquer. J'adore les langues et tout ce qui est relié à ce domaine. En plus du français et de l'anglais que je parle couramment, j'apprends l'espagnol (mon niveau est intermédiaire) et je suis débutant en allemand et en russe. J'aimerais aussi apprendre le japonais et le suédois ou le norvégien. Peut-être même les deux! J'apprends par moi-même la plupart du temps car je considère que c'est le meilleur moyen pour apprendre une langue. L'an prochain je vais étudier en linguistique dans une université et ville bilingue (au Canada puisque je suis Québécois bien sûr). Bonne chance dans vos études en français!


can you please translate it to english ? i would like to start learning french...


Tuesday 17 April 2012 - 21:33:41

citation :
marcavanyo says :

citation :
PsychoTS says : Bonjour à tous, le français est ma langue maternelle alors je vais essayer d'écrire un paragraphe assez gros pour que vous que puissiez vous pratiquer. J'adore les langues et tout ce qui est relié à ce domaine. En plus du français et de l'anglais que je parle couramment, j'apprends l'espagnol (mon niveau est intermédiaire) et je suis débutant en allemand et en russe. J'aimerais aussi apprendre le japonais et le suédois ou le norvégien. Peut-être même les deux! J'apprends par moi-même la plupart du temps car je considère que c'est le meilleur moyen pour apprendre une langue. L'an prochain je vais étudier en linguistique dans une université et ville bilingue (au Canada puisque je suis Québécois bien sûr). Bonne chance dans vos études en français!


can you please translate it to english ? i would like to start learning french...



Hello everyone, French is my native language so I'll try to write a paragraph big enough for you that you can practice. I love languages ??and everything that is connected to this area. In addition to French and English that I speak fluently, I am learning Spanish (my level is intermediate) and I'm a beginner in German and Russian. I also want to learn Japanese and Swedish or Norwegian. Maybe even both! I learn by myself mostly because I consider it the best way to learn a language. Next year I will study in linguistics at a university and bilingual city (since I am in Canada Quebec of course). Good luck in your studies in French!

Saturday 21 April 2012 - 00:16:42
Hi everyone, I just found this topic !
If someone is interested to learn french, I can be your teacher for the basics :D
I speak several languages, mainly nordic ones, and if you're into Metal music, it's even more interesting !



citation :
Mademoiselleverte says : If someone wants to learn french, he should start with this Sentence :
"Bonjour,
je suis un perroquet." When I still was doing my Erasmus, last week, a
german friend went into me and told me this, it was so funny.


Coïncidence ! Je suis en Erasmus et une de mes amies (qui est allemande) m'a prononcé cette phrase en français ! Peut être que c'est un modèle en Allemagne.



Wednesday 25 July 2012 - 14:53:19


citation :
Broken says :


citation :
1Archon1 says : Teach or learn?
 
 
If you want to teach, please go ahead 0 0


oh yes, learn,

I mean learn


yes, I earn too





Friday 15 February 2013 - 12:45:58
Just in case ... My Mother Tongue is also French.

Saturday 25 March 2017 - 01:09:52


If there is still people interested:

Teach: French (fluent) , English/Spanish (intermediate)
Looking to improve: English/Spanish





Sunday 19 April 2020 - 12:56:06

Hi! I'm Sarah, I live in France, and I'm learning German and Russian  

I'm looking for someone to practice a bit. I can help you with French in exchange! 

Don't hesitate to contact me